Κυριακή, Σεπτεμβρίου 17, 2017

''Δεν Σε Φοβάμαι'' Το βίντεο για την Ελλάδα, που έχει προβληθεί σε 148 χώρες (Βίντεο)

Το βίντεο για την Ελλάδα, που έχει προβληθεί σε 148 χώρες με βάση τα στατιστικά του Youtube, και είναι πιο επίκαιρο από ποτέ λόγω των όσων ζούμε αυτές τις ημέρες.

Τίτλος του τραγουδιού που ερμηνεύει η Μελίνα Ασλανίδου «Με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι», αν και η φράση που μάλλον «μένει» από το τραγούδι είναι το «δεν σε φοβάμαι».


«Δεν σε φοβάμαι» Ερμηνεία: Μελίνα Ασλανίδου - 2014
Στίχοι: Κυριάκος Ντούμος. Μουσική: Γιώργος Παπαδόπουλος

Δε σε φοβάμαι κι ας μου λες, κρατάω μαχαίρι,
έχω στα στήθια μου τους στίχους του Σεφέρη,
έχω του Γκάτσου την Αμοργό, έχω τον Κάλβο,
τον Σολωμό. Δε σε φοβάμαι.

Δε σε φοβάμαι κι ας μου λες, φύγε Μελίνα,
έχω έναν ήλιο φυλαχτό απ’ τη Βεργίνα,
έχω τον Όλυμπο, τον Υμηττό, το Παλαμήδι,
την κυρά της Ρω. Δε σε φοβάμαι.

Δε σε φοβάμαι, δε σε φοβάμαι,
με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.

«Δεν σε φοβάμαι» Ερμηνεία: Μελίνα Ασλανίδου - 2014Δε σε φοβάμαι κι ας μου λες, φύγε σου λέω,
έχω μια θάλασσα αγάπες στο Αιγαίο,
έχω στην Κρήτη ένα Θεό,
ένα ακρωτήρι κι ένα σταυρό.

Δε σε φοβάμαι.
Δε σε φοβάμαι κι ας μου λες,
φύγε απ’ τη μέση,
έχω ένα δέντρο στην Επίδαυρο φυτέψει,
έχω μια ορχήστρα κι ένα βωμό,
έχω το λόγο μου τον τραγικό.
Δε σε φοβάμαι.

ΕΙΚΟΝΕΣ ΒΙΝΤΕΟΚΛΙΠ
Έμπνευση-Σκηνοθεσία: Ιωάννης Κορνιλάκης
Δημιουργικό: Βασίλης Κωστούλας



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου